فروشگاه سیبالود

فروشگاه سیبالود

فروشگاه سیبالود

فروشگاه سیبالود

فروشگاه سیبالود

شعر در مورد فاصله

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ

شعر در مورد فاصله

شعر در مورد فاصله,شعر در مورد فاصله ها,شعر در مورد فاصله طبقاتی,شعر در مورد فاصله و دوری,شعری در مورد فاصله,شعر زیبا در مورد فاصله,شعری زیبا در مورد فاصله ها,شعر نو در مورد فاصله,شعر درباره فاصله ها,شعر عاشقانه در مورد فاصله,شعری در مورد فاصله ها,شعری درباره فاصله ها,شعر در باره ی فاصله ها,شعر زیبا در باره فاصله ها,شعر نو درباره فاصله ها,شعر در مورد اختلاف طبقاتی,شعر درباره اختلاف طبقاتی,شعری درباره فاصله,شعر زیبا درباره فاصله,شعر نو درباره فاصله,شعر درباره ی فاصله ها,شعر عاشقانه درباره فاصله,شعر در وصف فاصله,شعری در وصف فاصله,شعر فاصله,شعر فاصله و عشق,شعر فاصله سهراب,شعر فاصله ها علی لهراسبی,شعر فاصله و دلتنگی,شعر فاصله و دوری,شعر فاصله عشق,شعر فاصله ها را,شعر فاصله گرفتن,شعر فاصله عاشقانه,شعر فاصله از عشق,شعر و عشق صدای فاصله هاست,شعر فاصله ها از علی لهراسبی,دانلود شعر فاصله ها علی لهراسبی,دانلود شعر فاصله ها از علی لهراسبی,شعر در مورد فاصله و دوری,شعر درمورد دوری و فاصله,شعر گفتم بدوم تا تو همه فاصله هارا,شعر عاشقانه فاصله ها

شعر در مورد فاصله

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد فاصله برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

اینــجا کــه مـن هستــم

هــر چنــد ســال کــه ســاعــت را جــلو بکشــم..

بــاز هــم قــرن هــا از تــو فــاصــله دارم… !

تــو کِــی از مــن گــذشتــی … !؟

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر در مورد فاصله

گـاهــی نمـی دانــی

از دسـت داده ای

یـــا

از دسـت رفـــتـه ای …

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعر در مورد فاصله ها

از صداقت تا خیانت فاصله یک تار موست

هرکه خاین شد به یارش آدمی بی آبروست

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر در مورد فاصله طبقاتی

کوتاه ترین فاصله

برای گفتن دوستت دارم

یک لبخنده یه دنیا لیخند برای تو

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر در مورد فاصله و دوری

لبخندت را چند وقتیست ندیده ام

برای دلم لحظه ای بخند

از همین فاصله ها

زیباییش را میفهمم

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعری در مورد فاصله

به شیشه باران خورده بنگر

تو از پنجره بیرون را میبینی

و من قطره های روی شیشه، میبینی…

بین نگاه من و تو هم فاصله ی زیادی هست

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

شعر زیبا در مورد فاصله

از ذهن تا دهن

فقط یک نقطه فاصله است

تا ذهنت را باز نکرده ای

دهنت را باز نکن

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعری زیبا در مورد فاصله ها

می توان پر کرد

فاصله های طولانی را

با یک پیام ساده و کوتاه

کافیست بنویسی:

هنوزم دوستت دارم

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

شعر نو در مورد فاصله

خودمو نگرفتم

فقط از بعضی از آدما  فاصله  گرفتم

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

شعر درباره فاصله ها

بین

من و تو

مرگ نمی تواند جدایی بیندازد…

فاصله که دگر هیچ…

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

شعر عاشقانه در مورد فاصله

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

شعری در مورد فاصله ها

گرچه از فاصله ی ماه به من دورتری

ولی انگار همین جا و همین دورو بری

ماه میتابد و انگار تویی میخندی

باد می آید و انگار تویی میگذری

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعری درباره فاصله ها

نزدیکی در فاصله نیست

در اندیشه است

و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی

  • مرجان فعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی